Glasno čitanje je zabavno
Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina.
Izuzetno je važno čitati djeci svih uzrasta, a ne samo najmlađima.
GLASNO ČITANJE JE ZABAVNO
• Glasno čitanje stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.
• Glasno čitanje pomaže djeci povezati ono što vide, čuju i pročitaju.
• Glasno čitanje odraslih djeci proširuje dječji vokabular i proširuje njihovo opće znanje.
• Glasno čitanje djeci otkriva literaturu koju možda nikada sami ne biste otkrili, poput poezije, kratkih priča...
• Glasno čitanje omogućuje djeci upoznavanje s književnim jezikom koji se znatno razlikuje od svakodnevnog govora, jezika koji se čuje na televiziji, pročita u novinama ili čuje u filmovima.
• Glasno čitanje omogućuje djeci maštanje o ljudima, mjestima, vremenima i događajima koje nisu upoznali ili doživjeli.
• Glasno čitanje stvara vezu između djeteta i odraslog koji mu čita te im tako osigurava zajedničke teme za razgovor.
• Glasno čitanje pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
Čitati naglas treba kad odgovara svim
KADA ČITATI
Zašto je važno čitati naglas djetetu od najranije dobi?
Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Izuzetno je važno čitati djeci svih uzrasta, a ne samo najmlađima.
TRAJANJE ČITANJA
Čitati treba onoliko dugo koliko djeca žele slušati.
Djecu ne treba prisiljavati na slušanje priče.
S vremenom djeca razvijaju koncentraciju pa se vrijeme slušanja priče produljuje.
Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno
pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.
Nacionalna kampanja ''Čitaj mi!'' 02.04. slavi svoj rođendan!
povratakKošarica
Količina: 0
Ukupna cijena: 0,00 €
Kontakt
Naklada BoMboN d.o.o.
Podfuščak 14, Zagreb
tel: 099/ 646 04 85